1895

Johannas Jacobsas savo pirmąją parduotuvę atidaro šurmuliuojančiame Brėmeno uostamiestyje, Vokietijoje. Parduodamas kavą, arbatą, šokoladą ir sausainius jis skelbia, kad jo misija – „tiekti tik geriausias, nepriekaištingos kokybės prekes už priimtiną kainą“.

1907

Johannas Jacobsas atidaro savo pirmąją skrudyklą. Brėmeno gyventojai pirmieji pradeda mėgautis jo puikaus skonio, meistriškai paskrudintų pupelių kava.

XX a. III dešimtmečio pabaiga / 1920-1930

1920-1930

„Jacobs“ kava galima pasimėgauti geriausiuose Vokietijos viešbučiuose, restoranuose ir kurortuose Baltijos jūros pakrantėje. Galingais transatlantiniais garlaiviais pupelės pirmą kartą iškeliauja į Ameriką. Taip skani ir kokybiška kava tampa prieinama abiejose Atlanto pusėse.

1930

22 metų Johanno sūnėnas Waltheris grįžta iš JAV ir prisijungia prie kompanijos, atnešdamas naujų idėjų. Jo dėka sukuriama elegantiška, akį traukianti pakuotė, kurioje pirmą kartą pavaizduojamas „Jacobs“ aromatas. O pirmieji „Jacobs“ šūkiai padeda prekės ženklui įsitvirtinti žmonių galvose. Be to, Vokietijoje Waltheris įkuria automobilių parką, skirtą pristatyti šviežiai paskrudintą kavą žmonėms į namus.

1948

Atnaujinama kavos gamyba, nutrūkusi karo metu, kai buvo sunaikinti „Jacobs“ įrenginiai ir sutriko tiekimas. Įsimintina akimirka – Waltheris gauna pirmąją oficialią pokarinę 12 maišų žalių kavos pupelių siuntą.

1954

Waltheris Jacobsas prekės ženklo reklamos kampanijose pristato ikoniškąjį šūkį „wunderbar“. 1957 m. rinkoje pasirodo pirmoji „Jacobs“ tirpioji kava – „Mocca Press“.

1960-1970

1962 m. prie kompanijos prisijungia Waltherio sūnus Klausas ir prasideda nauja „Jacobs“ klestėjimo era. Pristatomi nauji produktai, pakuotės ir mezgami ryšiai su naujomis rinkomis. Kamanes primenantys „Jacobs“ automobiliai „VW Transporter“ traukia akį ir tampa gerai atpažįstami įvairiuose miestuose.

1970-1980

„Krönung“ tampa itin populiaria ir vertinama kava. Ją su meile žmonės siunčia savo šeimos nariams ir draugams, gyvenantiems Rytų Vokietijoje. 1973 m. „Jacobs“ reklamos veidu tampa Frau Sommer, kuri „Jacobs“ kavą reklamuos net 12 metų.

1980-1990

1982 m. Klausas Jacobsas sujungia „Jacobs“ ir mėgstamo Šveicarijos šokolado „Suchard“ prekės ženklus. Tokiu būdu šeimos valdoma įmonė pradeda savo kelionę link pasaulinio prekės ženklo.

1990-2000

1990 m. „Jacobs“ kompanija parduodama „Philip Morris“, prekės ženklas tampa „Kraft Jacobs Suchard“ dalimi. „Jacobs“ žengia į naujas rinkas – kokybiška kava tiekiama į buvusias Sovietų Sąjungos šalis, Viduriniuosius Rytus, Afriką ir Centrinę Ameriką.

2015

„Kraft Foods“ tampa „Mondelez International Inc.“. Jos kavos padalinys sujungiamas su „Sara Lee“ ir sukuriama bendrovė „Jacobs Douwe Egberts“ (JDE).

2016

„Jacobs“ laikomas galingu, tvirtą identitetą išsaugojusiu prekės ženklu. Jį, kaip ir prieš 50 metų, vis dar puošia auksinė karūna.
Žmonėms ir toliau siūloma kava, kasdienybę paverčianti ypatinga.

2020

JDE susijungia su „Peet’s Coffee“ ir tampa „JDE Peet’s“. Įmonė įregistruota Amsterdame 2020 m. gegužę mėn.

johannjacobs-signature

MUMS RŪPI GERESNĖ ATEITIS

TVARUMAS

ATSAKINGAS TIEKIMAS

Didžiuojamės priklausydami „JDE Peet’s Common Grounds“ iniciatyvai. Atsakingai tiekdami kavą stipriname ūkininkus ir vietos bendruomenes kavos auginimo regionuose.